Nu aveti inca o identitate in mediul online?
Afacerea dumneavostra poate prospera cu ajutorul unui site de prezentare.
In cazul in care detineti deja unul, cu siguranta reinventarea afacerii dumneavostra prin rebranding va fi un succes.
In functie de domeniul de activitate si de preferințele fiecaruia, un site de prezentare ar trebui sa contina:
- Prima Pagina/Acasa;
- Despre noi;
- Servicii/Produse;
- Galerie/Portofoliu;
- Noutati;
- Contact;
Galerie/Portofoliu – Dupa domeniul de activitate, aceasta pagina cuprinde fotografii reprezentative cu sediul companiei, angajati, imagini ale produselor pe care le comercializati, diverse activitati ale echipei sau lucrari exercitate cu scurte descrieri.
Noutati – Aceasta pagina, nu neaparat obligatorie dar care atrage atentia clientilor, trebuie sa contina produse/servicii noi, tot ceea ce este de actualitate pentru a capta vizitatorii pe site-ul dumneavoastra.
Contact – Este de mare importanta sa existe o pagina dedicata contactului sub orice forma: harta, telefon, e-mail, fax, link-uri de trimitere catre retelele de socializare dar si formular de contact, unde clientii pot lasa mesaje in mod rapid pentru o cerere de oferta sau detalii despre produse/servicii.
Prețuri începând
Prima pagina/Acasa – prezinta o mare importanta pentru ca este primul impact pe care il are potentialul client cu site-ul dumneavoastra.
In general, pagina principala include informatii de contact, face legatura cu celelalte pagini ale site-ului dumneavoastra si contine imagini sugestive, cu un mare impact vizual pentru clienti, imagini ce reprezinta activitatea companiei dumneavoastra.
Pe Prima pagina/Acasa se mai regasesc si legaturile catre retelele de socializare, nelipsite pe site-ul oricarei firme.
Despre noi – o pagina care nu trebuie sa lipseasca, este pagina care contine o descriere a companiei dumneavostra: obiect de activitate, echipa, data infiintarii, distinctiile primite.
In concluzie, un mic rezumat al istoriei afacerii dumneavoastra care sa convinga clientul sa va aleaga, un plus de credibilitate.
Servicii/Produse – Cea mai importanta pagina, scop pentru care a fost creat site-ul. Serviciile oferite sau produsele pe care le vindem, trebuie introduse pe aceasta pagina in categorii si subcategorii, in functie de numarul si tipologia lor, cu descrierea sau detaliile aferente.