Cum iti poate influența afacerea un magazin online?
Numit si un „must-have” al zilelor noastre, un asemenea magazin ne poate ajuta sa atingem potentialul afacerii noastre.
Magazinul in domeniul online este o evolutie a magazinului traditional datorita utilizarii din ce in ce mai mult a internetului.
Mediul online implica dezvoltarea afacerii dumneavoastra dar nu este suficient doar sa detinem o asemenea aplicatie.
Constructia, precum si modul de evolutie a magazinului presupune implementarea unei bune strategii prin intermediul serviciului de consultanta pe care echipa noastra vi-l pune la dispozitie. Succesul pe piata online se face treptat printr-o buna administrare si intretinere a site-ului, mentenanta ocupand un rol foarte important in mentinerea companiei dumneavoastra pe primele locuri in industria online.
Practic vorbind, magazinul online are ca scop prezentarea si vinderea unor produse.
Cea mai mare provocare pentru o astfel de afacere o reprezinta castigarea increderii clientilor prin calitatea produselor, seriozitate, promptitudine, securitate si fidelizare.
Majoritatea detinatorilor de astfel de aplicatii, ofera discount-uri clientilor fideli prin reducere de pret sau diverse cupoane.
Nu exista caracteristici universale care sa ne garanteze succesul unui magazin online, dar in functie de necesitatile fiecarui client, exista numeroase elemente importante pe care trebuie sa le avem in vedere la crearea unui asemenea magazin.
In ceea ce urmează, va expunem pe scurt, cateva dintre caracteristicile esentiale in realizarea unui magazin online.
Prețuri începând
Principalul scop- vanzarea de produse – Pentru a evidentia acest scop, este important ca butonul „cumpara” sau „adauga in cos” sa fie cat mai vizibil pentru vizitatorii site-ului dumneavoastra.
Evidențiaza avantajele produselor expuse spre vanzare – printr-o buna structurare si descriere, pentru a convinge. Poti crea „oferte speciale” sau „colectie noua”, care au deseori un mare impact.
Caștiga increderea clientilor – Fiind vorba despre banii lor, clientii sunt foarte atenti la ceea ce cumpara, deci, vor dori cat mai multe informatii despre produsele de pe site: descriere detaliata, poze, modalitatile de plata, livrare, garantii. Aceste elemente esentiale in cadrul site-ului vor capta increderea vizitatorilor – potentiali clienti.
Existența unui logo sugestiv si remarcabil – poate fi considerat „cartea de vizita” a magazinului tau online.
Fidelizarea – in general, oamenii sunt atrasi de tot ceea ce inseamna „reducere”, „oferta”, „transport gratuit”, „premii de fidelizare”. In astfel de situatii, sunt tentati sa cumpere cu mai multa usurinta produsele dumneavoastra.
Noutati – Prin introducerea acestei categorii, facilitezi accesul la informatie a clientilor, pui in valoare tot ceea ce este de actualiatate pe site: produse noi, perioada de reduceri, evenimente viitoare, ce capteaza atentia vizitatorilor.
Necesitatea cosului de cumparaturi, cont de autentificare si caseta de cautare – cosul de cumparaturi este o caracteristica esentiala intr-un magazin online, reprezentata printr-un mic simbol. Prezenta contului de autentificare, ofera clientilor deja existenti posibilitatea vizualizarii istoricului comenzilor precum si posibilitatea de a beneficia de ofertele speciale, reduceri la anumite produse, premii de fidelizare.
Afisarea metodelor de plata – Prezente pe pagina de start, de regula, sunt reprezentate sub forma de simboluri iar cele frecvent folosite sunt: cardurile de credit, de debit, ramburs, Paypal.
Link-urile cu trimitere catre retelele de socializare – Nelipsite pe orice site si reprezentate de simboluri pe pagina de start, acestea constituie o buna sursa de informatii si o excelenta metoda de promovare a produselor dumneavoastra.
Utilizarea indicatorilor de credibilitate – Reprezentati prin mici logo-uri confera clientilor garantie in ceea ce priveste securitatea tranzactiilor efectuate pe site-ul dumneavoastra.
Contact vizibil si suport tehnic prin chat – Numarul de contact trebuie sa fie vizibil si la indemana clientului pentru o eventuala legatura directa cu vanzatorul. Suportul tehnic prin chat este de asemenea o metoda simpla prin care clientii pot lua legatura cu echipa dumneavoastra si pot cere informatii suplimentare referitoare la produsele de pe site.